© Goldfish

Preluarea fara permisiune intra sub incidenta Legii Drepturilor de Autor.

miercuri, 26 ianuarie 2011

Poem

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am înţeles că în toate împrejurările, mă aflam la locul potrivit, în momentul potrivit. Şi atunci am început să mă liniştesc.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte ..Stimă de sine.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am realizat că neliniştea şi suferinţa mea emoţională, nu erau nimic altceva decât semnalul că merg împotriva convingerilor mele.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte..Autenticitate.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am încetat să doresc o viaţă diferită şi am început să înţeleg că tot ceea ce mi se întâmplă, contribuie la dezvoltarea mea personală.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte..Maturitate.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am început să realizez că este o greşeală să forţez o situaţie sau o persoană, cu singurul scop de a obţine ceea ce doresc, ştiind foarte bine că nici acea persoană, nici eu însumi nu suntem pregătiţi şi că nu este momentul.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte..Respect.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am început să mă eliberez de tot ceea ce nu era benefic. Persoane, situaţii, tot ceea ce îmi consumă energia. La început, raţiunea mea numea asta egoism.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte..Amor propriu.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am încetat să-mi mai fie teamă de timpul liber şi am renunţat să mai fac planuri mari, am abandonat mega-proiectele de viitor. Astăzi fac ceea ce este corect, ceea ce îmi place, când îmi place şi în ritmul meu.
Astăzi ştiu că aceasta se numeşte ..Simplitate.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am încetat să mai caut să am întotdeauna dreptate şi mi-am dat seama de cât de multe ori m-am înşelat.
Astăzi am descoperit..Modestia.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am încetat să retrăiesc trecutul şi să mă preocup de viitor. Astăzi trăiesc prezentul, acolo unde se petrece întreaga viaţă. Astăzi trăiesc clipa fiecărei  zile.
Şi aceasta se numeşte..Plenitudine.

Când am început să mă iubesc cu adevărat, am înţeles că raţiunea mă poate înşela şi dezamăgi. Dar dacă o pun în slujba inimii mele, ea devine un aliat foarte preţios.
…şi aceasta înseamnă..Să ştii să trăieşti cu adevărat.


Poem scris de Charlie Chaplin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics