© Goldfish

Preluarea fara permisiune intra sub incidenta Legii Drepturilor de Autor.

joi, 10 februarie 2011

Masina de paine



Zilele trecute făceam o căutare pe net.
Ajung aici.
Nu pot spune că nu este aşa în ceea ce priveşte faptul că unii oameni folosesc obiectele de câteva ori şi apoi le abandonează în debara.

Maşina de pâine
Eu o am de un an şi jumătate, am folosit-o şi o folosesc.
Înainte de a o cumpăra am făcut cercetări pe net despre mărci, reţete, caracteristici, consum de energie electrică, păreri ale celorlalţi.

Am cumpărat maşina şi am început „experimentele”.
Am făcut pâine cu seminţe ( de floarea soarelui, de dovleac), cu condimente, cu făină neagră, cu făină albă.
Am făcut blat de pizza şi cozonac.
Am folosit şi drojdie instant şi drojdie proaspătă.
Am folosit şi programul lung şi programul scurt.

După ce am încheiat experimentele, cel mai frecvent, folosesc reţeta de pâine rapidă.
Programul pentru pâinea rapidă durează o oră şi douăzeci de minute şi iese o pâine de un kg.
Folosesc o combinaţie de făină tip 650 şi 480 şi drojdie proaspătă (cub mic de 25g).

Programul lung se foloseşte în funcţie de ceea ce doreşti să faci şi de greutatea pâinii, adică:
Pâine de 750g – durata programului 3h şi 15 min.;
Pâine de 1000g – durata…..3h şi 20 min.;
Pâine de 1500g – durata…..3h şi 25 min.
Aparatul se poate programa cu până la 15 ore în avans.
Pui seara ingredientele şi programezi ca pâinea să fie gata la ora x dimineaţa.
Pui de pâine şi pleci de acasă – când s-a terminat programul selectat, aparatul menţine pâinea caldă.

Vă daţi seama de mirosul de pâine proaspătă în casă!
Pâinea are consistenţă, are gust, este curată. Am văzut toţi la TV reportaje cu pâine făcută în condiţii improprii şi diverse „elemente” care nu aveau ce căuta în pâine.
Pentru cei care se întreabă dacă merită investiţia, părerea mea este că merită.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics